Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky

Rozhovor s Dougem TenNapelem

Doug TenNapelAhoj Dougu, moje první otázka se týká nápadu jménem Neverhood, myšlenky toho světa. Byl to tvůj nápad?

Samozřejmě že můj!

Jak to začalo?

Začalo to jako kolekce kreseb nazvaná A Beautiful Day in the Neverhood (Nádherný den v Neverhoodu), kterou jsem v roce 1990 nakreslil pro jednu výstavu.

Kolik to stojí - všechen ten materiál, lidé, džus..? (pozn.: proč džus? viz toto video)

Výdaje čítaly zhruba 1,2 milionů amerických dolarů.

Komu nejvíce vděčíme za to, že se hra povedla?

Nikdy bych neudělal tu hru bez celého teamu. Všichni pracovali opravdu těžce a nikdy bychom projekt nedokončili, kdyby nedělal každý svou práci 25 hodin denně.

Když byla hra hotová, měl jsi ještě čas a chuť ji hrát?

Jen vyjímečně. Ale při tvorbě hry jsem ji hrál snad stokrát.

Teď k Skullmonkyes - to, že hru provedete jako skákačku byl zase tvůj nápad?

Udělat hru Earthworm Jim a další hry pro PlayStation byla pro mě jasná volba - miluju skákačky.

Co soundtrack, kterou skladbu máš nejraději?

Mám rád Southern Front Porch Whistler od Terryho Taylora - je to pomalý, klusající beat při kterém se jen usmívám a relaxuji.

Pomalu se dozvídáme o filmu na téma Neverhoodu, prozradíš nám něco o něm?

Píši a režíruji modelínový (pozn.: clay animated - stejný způsob jako tvorba hry) film. Hodlám rozvinout příběh a ukázat postavy v širším rozhledu. Jsme v hodně startovní fázi tvorby, takže zase tak brzo z toho nic neuvidíte.

A na závěr otázka ohledně Česka a Slovenska, byls někdy tady u nás?

Zatím ještě ne, ale strašně rád bych navštívil tuhle část světa. Lidé se jeví praktičtí a ta příroda je nádherná.

Doug TenNapel

Pokud se ti rozhovor líbil, neváhej a Linkuj! Linkuj!

Powered by Etomite CMS.